söndag 25 november 2007

Besök från spångalyan

Idag hade vi besök från spångalyan. Det var roligt att Kerstin med pokjkvän kom.
Dom hade inte sett hallen sedan vi hade börjat att renoverat den.
Nu är det bara lister och lite målning kvar och den förbaskade trappen som ska slipas och målas. Det vart en helt ny hall jätte ljust och skönt.
När vi vart själva så började vi att städa lite nere på undervåningen och
jag kunde inte hålla mig längre.
Tog fram lite tomtar. *L*
Jag var tvungen att städa bort julkartongerna för att vi skulle ställa in sterion
och alla cd,LP skivorna under trappen och bara ha högtalarna framme.
Det vart jätte bra och då var jag tvungen att riva upp några tomtar
dom skall ju ialla fall fram om en vecka.
Vet inte vad det är med mig i år men jag längtar så i att få plocka fram allt.

Inga kommentarer: