tisdag 1 januari 2008

EN TRIPP TILL IKEA

Dagen före nyårsafton gjorde vi ett besök till Ikea. Jag har gått och retat upp mig på den gammla symaskinen om står vid matbortet vid köket.

Jag ville ha ett skåp så att man kan ha lite saker i och på.

Hittade ett fint och skillnad vart det jätte nöjd vart jag.
Men min man vart det inte han åte på att skruva ihop den. *L*








Så här såg det ut med symaskinen..







Och så här vart det med nya skåpet.






MAGSJUKA BLÄÄÄÄÄ


Sedan på natten ca:02.00 så åkte vi på magsjuka å fan vad dåliga vi vart.

Så vi la oss kl:21.00 och vaknade kl:00.00 när det sköts raketer och hunden Kevin gick och grymtade och undrade vad det var frågan om.

Tur att han inte är rädd för dessa smällare.


GoTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA

ÖNSKAR
BJÖRKLYAN

2 kommentarer:

Spånga lyan sa...

Va fint det blev med det nya skåpet.
Kram från Spånga lyan

Diverselådan! sa...

Det där skåpet är jättefint. Skulle ha ett själv om jag hade plats. Trist att ni åkte på magsjuka. Det är jättejobbigt. Jag var ju tvungen att åka på husmorssemester och vila upp mig efter min magsjuke-pärs i november. *fniss*
Kram från Annette