fredag 2 maj 2008

Husvagn

Idag for vi hemifrån kl:10.00 och kom hem igen kl:17.00 jag trodde aldrig att jag skulle komma hem. Vi började med att åka till Eskilstuna till Tumbo och skriva på papper på en ny husvagn vi har köpt. Vi har kommit fram till att eftersom vi har vovvarna och inte kan åka bort hur som helst utan att skaffa hundvakt så passade det oss med en husvagn för då kan dom ju följa med. Jag är van vid husvagnslivet eftersom mina föräldrar hede det och vi var borta varje helg. Jag gillar det och Sten min man tycker också om det. Sedan åkte vi till min dotter och hennes familj eftersom hon bor i stan. Sedan åkte vi till min kusin och fikade på hemvägen sen handade vi mat innan vi åkte hem. Nu har jag tagit mig ett glas rött och bloggar lite medan min man gör en sill macka.Nu har man väl i alla fall blivit en riktig svensson? med villa,volvo.hundar,husvagn men det känns faktiskt skönt. Min man skrattade och sa nu fattas bara samma overall men där säger jag STOPP. *L*
Ha det så gott.




Den 2 juni får vi hem våran rullande stuga. Midsommarafton är bokad med goda vänner på strandstugeviken i Nyköping. Då har man ett boende till att inreda med gammalt och nytt.

Kram Birgitta

Inga kommentarer: