måndag 22 september 2008

Engelska kurs

Jaha nu har man varit på på kvälls kurs i engelska.
Det blir nog jätte roligt. *L*
Har inte läst engelska sedan jag slutade nian.

Den är på 10 ggr och 1 1/2 timme varje gång håller vi på.

Innan jag åkte tog jag kort på mina ljung som jag köpte i går.
Tänkte i förra vecka när jag kom till ICA och såg att dom sålde ljung
nä redan men kom på att sommaren är ju slut.
Jaha hösten är här med alla sina fina färger.

Idag ringde dom från sjukan och frågade om jag kunde
komma och operera mitt knä.
Så på onsdag kl:11.oo kan ni tänka på mig
som är halta lotta i ett par veckor.
Men det ska bli skönt att få det gjort
har haft jätte ont i knät nu ett tag.
KRAM Birgitta




1 kommentar:

Annika sa...

Oj här har det hänt saker.... har inte bloggat på nåra dar så då kommer man efter.... kul med kurs... ska iväg ikväll på en kurs i lappteknik.... hoppas att det går bra på onsdag med ditt knä o nu får du ju all tid i världen å blogga:) Kram Annika