onsdag 12 november 2008

Regn Regn Regn

Det bara regnar men då får man lite gjort inne. Jag har bytt gardiner i sovrummet,bäddatrent sedan kom grannen Tomas in och hjälpte mig att bära upp en litenbokhylla som nu står i strykrummet. Jag ska ha ALLA mina inredninstidningar. Gubben tycker att det börjar att bli många men jag har sålt många på loppis. Satt nu på morgonen och skickade efter nya julgardiner. Träffade häromkvällen Mari (ovinnamittivitt ) hon gav mig en adress om fina och billiga gardiner. http://www.textilonnet.se/ Det vart med tomtar på vad annars.





Tog kort på kaktusen med sina ljus lila blommor på. Den är så fin där den står i badrummet. Då har man ju något fint att sitta och titta på när man är där *L*





Ha en bra dag fasst det regnar som det gör i Flen idag. Kramar Birgitta

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!
Det där med inredningstidningar känner man ju igen - försöker hålla dom på ett ställe...men..men
Det blir så många oxå..
Kul att du hitta mig-Välkommen igen
Kramar/Annelie

Anonym sa...

Hejsan!
Ja man har ju samlat på sig en hel del tidningar under åren mina favoriter är Lantliv och Vakre Hjem & Interiör. Fin blogg du har!Ha det så gott!