tisdag 4 november 2008

Saffrans Bullar

Jaha nu var det måndag igen tänk vad helgen går fort. Jag hamnade på sjukhus och fick ligga där mellan lördag och söndag men nu är jag hemma och mår bra igen.
Idag har jag bakat saffrans bullar brukar göra det till den 7 nov: för då fyller min son Marcus år. I år bli han 22 år men han vill gärna ha bullarna så han var hemma och hämtade några. Barnbarnet Linnea tyckte att dom var goda och så var My och Angelin på besök också.
När jag var och handlade saffran köpte jag hyasint lökar.Tycker att det luktar så gott om dom.
När jag stog och bakade tittade jag till hundarna vad dom gjorde och dom sov stjärt mot stjärt *L*
När jag stog och bakade så kom jag på att det är inte långt kvar till första advent. Jag tycker att det är så roligt att sätta upp gardiner och allt som hör till. Längtar till jul.


Ha det så bra så hörs vi imorgon. Kram Birgitta

Inga kommentarer: