tisdag 25 november 2008

Snö och en fin dag

Jaha nu sitter man här 03.30 och kan inte sova. Jag har det så här i ca: en natt per månad att jag inte kan somna om så då är det bara att stiga upp. Smyger omkring och letar efter raggsockorna och sätter i gång datorn så att jag kan sitta och inte väcka dom andra. Men Lotten (vovven) kommer morrande och undrar vem det är i köket när jag gör en kopp te men sedan går hon trött och lägger sig bredvid gubben i sängen.
I går var det en sån fin dag med några minus grader och snö. Gubben och jag tog hundarna och gick ut i skogen. Lotten var så glad och sprang runt men Kevin han tog det lungt han gillar inte snö.

Hoppas att snön får ligga kvar men det ska väl smälta bort som vanligt.

Ha en bra dag. Kram Birgitta


Kevin & Lotten


Kevin

Lotten


Inga kommentarer: