söndag 9 november 2008

Tex mex afton

Lördags kväll vart lyckad. Gubben och jag hade ordnat en liten mexicans kväll med en stark gryta och corona öl och teuqila. Min kusin Mari och hennes man Johan och Mona,Kikki,Anders,Carina och Anette kom. Vi hade jätte roligt. Gubben fyller år på tisdag så han fick paket och jag med. Fick paket från Mari hon hade köpt en jätte fin lyckta och av Mona fick jag ljus från party line som luktar jätte gott. Bilder från fester ska min gubbe lägga in och skriva om så det lämnar jag åt honom. (roligt att han gillar bloggen)

På lördagen var jag på lopppis med mitt barnbarn My. Jag hittade ett bord fullt med tomtar och tjocka änglar som tjejen gör själv. Det fanns så mycket fint. Hon kom från Stockholm men missade ni henne så tar er till Mellösa marknaden den 29/11 då är hon där och säljer. Jag köpte ett hjärta med skydds änglar på.
I kväll var jag på ljus party hos Anita.W. (party line) Men jag köpte inget har så att jag klarar mig men det finns mycket fint att handla.

Ha en trevlig söndags kväll.




KRAM Birgitta

1 kommentar:

Annika sa...

Verkar som ni haft ett kul kalas...:) o vilka fina saker du hittat... hjärtat var såå sött... Kram Annika