måndag 15 december 2008

Barndop

Idag är det söndagen den 14/12-08 och tredje advent.
Jag ska vara vaken hela natten för att göra om min EEG undersökning i morgon på sjukan.
Vi var på dop idag det var mitt minsta barnbarn Angelin som skulle döpas. Hon var så snäll i kyrkan och stora syster My var så fin i sina nya kläder. Hon fick hälla upp vattnet i dop skålen i kyrkan och hon såg så glad ut när hon gjorde det. Efteråt så var vi hemma hos min dotter och hennes man och fick en god tårta och bröd. Fina presenter fick hon. Av oss fick hon kniv,gaffel och sked sedan sparar vi i fonder så när hon blir 18 år så får hon pengar.
Det har dom andra barnbarnen också fått.
Nu ska jag baka,laga mat så att jag håller mig vaken.


Snart kommer tomten....Kram Birgitta

1 kommentar:

Annika sa...

Äntligen lite bloggtid igen... vad underbart att få vara på dop...o vilken fin present att få sparade pengar till 18-årsdagen.... lussetåget var ju också såå fint.. Kram Annika