måndag 23 februari 2009

snö snö snö

I morse började vi att ta en runda i snövädret med hundarna. Lite mysigt men det här snöande skulle ju komma i nov-dec och inte nu.
Sedan åkte vi till Kerstin http://www.spangalyan.blogspot.com/
och hälsade på. Dom har ju flyttat till en jätte fin lya och vi har inte varit där.
Vi ska ju vara gudföräldrar åt lilla Philip nu den 28/2 så vi ville klämma på honom lite innan. Hade fixat till blomma åt dom.
Fixade en ljus bricka åt grannen Carina som fyller i morgon.
När vi kom hem så åkte vi till mitt jobb och släppte hundarna lösa och det var mycket snö för dom hade inte plogat.
I dag ska jag till läkaren med mitt onda knä. Hoppas att jag får rönka det för jag har så himmla ont.



Lotten vill gärna pussa lilla Philip

Kevin bara står och undrar vart benen tar vägen

Lotten har hittat något




Snöiga Kramar från Birgitta

3 kommentarer:

Helena sa...

Visst är det speciellt att få vara gudförälder? Hoppas, hoppas att du får röntga ditt knä och att det ser bra ut!
Kramiz

Spånga lyan sa...

jätte kul att ni kom på besök, och tack för den jätte fina blomman
Kram från spånga lyan

Christina och Carina sa...

Tycker hundarna att det är roligt med snö? min blir som tokig när han kommer ut. Lycka till med Röntgen