söndag 8 februari 2009

Tråkig dag

När frukosten var över i morse så for gubben till arlanda och for till Island och ska göra ett jobb. Han kommer hem i morgon kväll men det är så tråkigt när man blir själv en söndag.
Festen i går var jätte roligt fast jag satt på en stol och titta när andra dansade. Åkte hem kl.23.00 så att det inte vart så sent för gubben som hämtade mig.
Känner inget i mitt onda knä när jag sitter still men när jag rör mig det lilla minsta så gör det ont i knät. Ska gå till jobbet i morgon och försöka att jobba men jag kan inte köra truck så jag får väl flörta med mina arbets kompisar *L*
Tittade in på maris blogg http://www.qvinnamittivitt.blogspot.com/ hon hade hittat en sida med fina bilder och jag håller med henne. Fick en sådan längtan till sommaren vart liksom glad. Sidan heter http://www.garykorlin.com/

Ha en bra måndag så hörs vi.

Kram Kram Birgitta

2 kommentarer:

Helena sa...

Hoppas knät bättrar på sig snart! Men du är envis o jobbar ändå....;) Var rädd om dig så att det onda inte blir värre....
Kram

Elzie sa...

Tjusig bild. Och hoppas du inte gör knät sämre genom att jobba.
Har en liten utmaning till dig på min sida - om du är intresserad.
Ha en bra dag.
Kram Elzie