onsdag 11 mars 2009

Rolig helg

En jätte trevlig helg har vi haft. Vi hade besök från Mölndal av Fia & Hasse som vi köpte våran hund Kevin av. Vi träffas med gämna mellan rum och turas om att åka till varandra. Dom kom i fredags och åkte hem i söndags. Stackars Fia som vart sjuk innan hon for och så smittade hon min gubbe med förkylning och feber så nu ligger väl jag snart igen. Tog lite bilder av vovvarna. Idag har jag varit på vårdcentralen. Har åkt på urinvägsinfektion bläääääääääääää men fick pencelin och hoppas att jag är bättre snart.



Här är gänget från vänster våran Lotten sedan Ting & Nala som är Kevins (till höger) halv sysster och mamma


Kevins mamma har ont i tassarna så skorna sitter bra på




Trötta Lotten

Trötta Kevin

Ha en bra kväll. Kram Birgitta

5 kommentarer:

Helena sa...

Vilket skönt gäng!! De verkade komma bra överens! Stackars dig, som ska åka på urinvägsinfektion. Har själv aldrig haft det men har ju träffat såna patienter på jobbet..., och de brukar han rejält ONT!!

Diverselådan! sa...

Stackare! Jag riktigt lider med dig. Urinvägsinfektion är det värsta, värsta, värsta man kan ha.
Drick gärna tranbärsjouice, det lär vara bra och är en av mina huskurer.
Kram!

Annika sa...

Krya på dig..... inge kul... hoppas den är lindrig.. kram Annika

Sara Ahonen sa...

Hej! vad söta hundarna är! Kram

Anonym sa...

Urk, stackars dig, e du frisk än? Jag e fortfarande sjuk.........tror jag dör snart, halsen gör fortfarande jätteont.
Ja, det var verkligen en kanon helg förutom att jag blev sjuk på slutet, TACK för allt, ni e så goa! Ting och Nala hälsar.
Kramis