tisdag 14 april 2009

Sköna dagar

Å vad det har varit en skön påsk helg.
Vi åkte stjärtorsdagen när jag hade slutat på jobbet.
Vi var i husvagnen tills på söndags kväll och jag ville inte åka hem.
På påskafton åkte vi ner till centrum i Nyköping.
Det var mat festival på gå gatan. Vi åt och handlade
Sedan åkte vi tillbaka till campingen och dukade lång bord
och åt påsk mat med min kusin och hennes familj.
Det har varit en skön helg med mycket gott att äta och dricka och poker.
Söndag fyllde man år (27) *L* fina presenter fick jag bilder kommer senare.
Längtar redan tillbaka men till helgen ska vi vara hemma
Vi har lite att göra hemma också.
I dag åkte vi till ekenäs trädgård och köpte blommor
så att jag kunde ta bort dom torra ljungen.
Det är så härligt nu när man ser knopp på buskar och träderna.
Ha en skön kväll

Så här gjorde jag av smycket jag köpte på vita rum

Mycket gott fanns det på festivalen

Så här fint är det i hamnen i Nyköping

Här kommer familjen Karlsson

Lång bord i det fina vädret med påsk mat
Här sitter Lotten och har span på grann pudeln

Tack familjen Karlsson för en trevlig påsk helg
Kram Birgitta

1 kommentar:

Helena sa...

Nu blev jag RIKTIGT avundsjuk! Vad härligt det såg ut! Och vilken tur med vädret ni hade...
Kram