måndag 18 maj 2009

Fler askar till min TÄVLING

I kväll har gubben och jag städat hela huset.
Fan sa han vad stort vi har och log. Det är ju bara 200 kvadrat..
Sedan kom jag på att jag hade stryka på bilder som jag hade köpt
på tradera som jag inte hade fixat med.
Tog dom vita kuddarna på sängen och det vart jätte fint.
Hade gjort några nya tändsticksaskar också med ny motiv på.
Nu känns det skönt att det är städat och tvättat i ett par dagar till *L*
men vad ska man ha dammsugaren till annars..



Vart så glad när jag såg att det var några från Norgie som ville vara med på min tävling.
Jag kommer nog att lotta ut fler askar tror jag för det är ju så himmla roligt att göra dom

Ha en så bra dag imorgon KRAM Birgitta

1 kommentar:

qvinnamittivitt sa...

Men hallå och hej vad fina dina örngott blev - me like... och vill ha!! kram Mari