söndag 10 maj 2009

Skön helg igen..

När jag slutade på jobbet i fredags så åkte jag till eliganten för att hämta en tv till husvagnen som vi hade köpt. For hem och gick ut med vovvarna,duchade,packade det som skulle med till vagnen för gubben for direkt från arlanda till nyköping.
Sedan for jag för att gratulera mitt älsta barnbarn My som fyllde 8 år. Hon fick kläder och ett halsband,hårband av oss.




Jag for jag till husvagnen med full packning i min lilla bil. Det var ju hocky på tv:n så gubben hade brått att packa upp den. När jag kom in i husvagnen så stog han och räknade till 3 jag hade fått en data skärm FAN..Vi fick stå ut men på lördagen så for jag till Katrineholm och bytte och dom fick ge mig en ny perkolator som kostade 699:- *L* eller så tar jag pengarna tillbaka och köper en tv någon annan stans sa jag och såg arg ut. Det vart 14.2 mil att åka.
När jag kom tillbaka så hade Sten byggt staket på 5x5 meter så att vovvarna kan gå lösa utanför husvagnen det vart jätte bra. Han är duktig min gubbe..




Här ligger det två hundar och myser i sängen

Lotte har span på något i fönstret.


Kevin sover med huvudet utanför sängen

Ha en bra måndag Kram Birgitta

5 kommentarer:

Märta sa...

Ja visst har jag tur, vet inte om jag har matjord i fickorna. Man brukar ju säga tur i spel otur i kärlek, men det stämmer inte här. Jag har en gubbe som jag älskar o han älskar mig fast vi har varit gifta i 31 år. det ser härligt ut med din husvagn för visst är husvagnslivet gott. Ha det så bra! Märta

Helena sa...

Vovvarna ser ut att trivas med husvagnslivet oxå!!:o)
Kram

Birgitta sa...

Hej
Nu har jag också hittat till din blogg och vandrat runt en stund och läst och tittat på bilder och haft en trevlig stund. Hit kommer jag igen.
Kram från din namne Birgitta

Diverselådan! sa...

Grattis till My på födelsedagen! Oj, vad åren går, hon var ju nyss en liten bebis...
Kram från Annette

Elzie sa...

Fy sjutton vad retligt. Kan tänka mig att det var mindre rara saker som den duktiga maken sa på kvällen, hi, hi. Likadant med ett par grannar till oss!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie