onsdag 13 maj 2009

Tjej Middag

Efter jobbet idag for jag hem och gjorde en potatisgratäng med kassler (Till efterätt blir det glass med varma bär..) Sedan gick jag en runda i skogen med hundarna. Plockade lite vita syrener i skogen. Måste ha legat ett hus där någon gång i tiden. Fick blommor av Yvonne när hon kom i kväll satt dom ihop det vart en fin bugett. Jag hade bjudit Yvonne och Anette på tre rätters. Men det visste dom inte att dom skulle få jag sa bara mat kl:18.00 Vi tog en flaska rött åt och skrattade det var jätte roligt. Jobba dag imorgon så kl:21.00 for dom hem. Gubben for på jobb "och parta" till norra Irland idag och kommer hem på fredag. Saknar honom redan. Nu ska jag sätta mig och göra några tändsticksaskar till. Natti Natti..

Kramar Birgitta

1 kommentar:

Annika sa...

Oj vad du hinner med en massa.... o det ser så mysigt ut i er husvagn.... vad kul med en tjejträff.... ses o sitta o tjata lite o må gott..... Ha en trevlig helg.. Kram Annika