onsdag 3 juni 2009

Barnvakt

I dag efter jobbet hämtade jag mitt barnbarn Linnea på dagis. Sonen och flickvän är på student bal på hedelunda slott. Jennifer tar studenten på lördag. Dom var så fina när dom kom i hennes brossas gamla bubbbla. Sonen har min kamera så bilder därifrån kommer i morgon. Jag åkte hem till dom efter att ha handlat allt till 4 smörgåstårtor som jag ska göra tills på lördag. Åkte hem och sövde flickebarnet som inte ville sova men det övertalade jag henne och somnade. Sedan gjorde jag lite mat åt dom. Jag vet att dom blir så glada och dom gillar min mat det säger dom i alla fall. Fixade ihop köttfärsås,lasagne,kalops,falukorv i ugn med mos i. Hoppas att dom blir glada över det. Dom är hundvakt åt oss när det behövs och det betyder så mycket för oss och hundarna gillar dom så mycket och då vet man att dom har det bra utan oss. Det är som att ha barn fasst dom är fyrbenta *L Idag har jag trott att det var torsdag så jag tycker att det har varit en lång vecka men jag är så himmla trött glömmer saker hela tiden m.m. man kan ju börja undra.. det är väl gammeln hahaha
Ha en bra torsdag det ska jag försöka i alla fall att ha.
Kram på er där ute. Birgitta

LILLA LINNEA


1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Åh, vad roligt det var att det låg ett litet paket i brevlådan igår. Vilken överraskning Tack så jättemycket!

Spångalyan var hemma hos mig, så hon var med vid paketöppningen (och hon blev avundsjuk, minsann).

Visar det i nästa inlägg.

Kram från Nettan