tisdag 21 juli 2009

Skatteverket


I går när jag hämtade posten så hade jag fått från skatteverket.
Nu är jag egenföretagare JIPPI
Nu är det bara att sätta igång (men det hade jag redan gjort)
med försäljning av mina produkter som tändsticksaskarna,
ljus,kort, Ska försöka att ge mig på att sy gardiner av gammla
lakan m.m. Skit skoj är det. I morgon far gubben och jag till
Smögen utan vovvar i 4 ddg. Då ska vi fira med champange.
Idag har det varit en trädgårdsdag och sedan har jag damma,
dammsugit,tvätta golven och bakat en kaka som jag ska ha i
kväll när jag ska åka på bil bingo. det har jag aldrig gjort men
min dotter gillar bingo så vi hänger väl på. Kanske att man kan
vinna lite semester pengar.


Kram på er alla Birgitta

2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Grattis och Lycka Till med firman. Lycka till på bingon oxå.
Kram från Annette

qvinnamittivitt sa...

WOW vad fibna dina gardiner blev!! jag vill oxå ha - ngnstans i pappas gömmor måste det finnas lakan till mig.... inkallar väl förstärkning när jag svär över syandet!? (ha ha)

Lycka till med bingospel och firman din

Kram Mari