torsdag 27 augusti 2009

Denna vecka har gått fort tycker jag fredag redan i morgon. Vill TACKA sonen och sambon Jennifer för att ni har varit här i veckan och rastat hundarna så att jag inte behövde åka hem på lunch rasten. Gubben är på jobb så jag är själv och det är guld värd att slippa att fara hem på rasten. I går hade dom haft en bak dag med Linnea. Skönt för hundarna att få sälskap. Kevin han gillar Jennifer jätte mycket. Det märks så tydligt. I kväll har jag sytt kuddfodral och några vin påsar. Har två leveranser i morgon. Jätte roligt att man gillar det jag gör. Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på film.

Titta Farmor jag får rum i leksaks lådan


Igår när jag kom hem från jobbet hade sonen och sambon Jennifer
Och barnbarnet Linnea bakat kakor
Linnea kollar pappa så att han gör rätt


Så är fina vart kola kakorna

Tyvär kan jag inte smaka. Ska äta GI en månad nu. Tagit 3 kg denna vecka


Kevin undrar när babysen kommer ut *L*
Han får vänta tills oktober då blir man farmor igen


Kevin han är där Jennifer är. Der är hans favo tjej.


Ha det så bra alla bloggare. KRAM Birgitta

1 kommentar:

Helena sa...

Söt som socker var hon, den blivande storasyrran! Å skönt att du har hjälp från sonen & co när du är ensam hemma...
Roligt att det går så bra med din tillverkning och försäljning! Vinpåsar i tyg var nytt för mig! Smart idé......
Kramix Helena