måndag 14 september 2009

Paket inslagning

Söndag var en JÄTTE rolig eftermiddag. Kl:13.00 kom Annica från S-holm hem till mig och visade hur man slår in FINA paket. Jag hade sett henne på tv att hon hade en affär som man kunde få hjälp med att slå in paket och jag tycker att det är så fint att få och ge bort och få ett fint paket. Jag frågade personalföreningen på jobbet om jag fick fixa så att hon fick lära oss 10 personer som var max. Det fick jag och vi var hemma hos mig. Det var uppskattat av alla och roligt var det. Vi slog in en bok,cd skiva,vin flaska, som är så tråkigt att ge bort.
Det här hade hon med sig. Det är viktigt att det är rätt kvalite på papper och sedan bara andvända dubbelhäftande tejp. Och det stämde.
Alla hade jätte roligt och mycket skratt vart det




Så här fint kan man slå in en bok


Det gäller att ha tungan rätt i mun när man skulle slå in vin flaskan



Här är Annica från http://www.surprisehouse.se/


Här står vi tjejer som tackar Annica för en jätte bra och rolig söndag och vi lovar att gå andra steget då man får bland annat lära sig om snöret m.m. Mars ser jag fram imot.




Tack alla för en rolig söndag.
KRAM Birgitta

1 kommentar:

Helena sa...

....men jag tycker det verkar smartare och lättare att köpa en av dina snygga vinpåsar!!!!!;-) Hihi.... Kram