lördag 10 oktober 2009

Överaskining

Fredag kväll och jag hade överraskat gubben med masage och bubbla m.m. hos Anna-Karin
Det vart en lyckad kväll som han pratade om och var nöjd och jag med tyckte att det var jätte skönt. Hon är så trevlig och bra så dit måste ni bara åka och ta med gubben dom kommer att gilla det. TACK Anna-Karin www.halsokallaren.se
Hade med mig en flaska champange
SKÅL
Anna-Karin hade dukat så fint när vi kom

Här ligger jag och bubblar och dricker champange


Här sitter gubben som har fått en halvkroppsmasage
Han ser ju nöjd ut




Idag lördag var gubben och jag inne på www.husetmittibyn.se här i flen
Köpte en ny hållare till hushålspappret
Vart jätte snyggt. Den gamla tar vi till husvagnen


Hittade en gammal burk som jag gjorde ett hål i
Har snöre i som det nu går mycket lättare att få tag på


Ha en bra lördags kväll
Kram Birgitta

Inga kommentarer: