onsdag 9 december 2009

Jaha nu har snart denna vecka också gått. Tredje advent på söndag och jag har inte hunnit med att gå runt och tagit bilder och blogga som jag brukar göra men här kommer det några bilder.



Var i Mölndal i helgen. Köpte vita julstjärnor som jag tyckte var så fina


Köpte också en liggande vas. Roligt tyckte jag den måste jag ha


I fredags gick vi över till våra bästa vänner. Gjorde en kudde åt Carina med hennes häst på.
Persson lever inte idag. Hon saknar honom mycket. Ett par tårar kom men glad vart hon
(jag visste att hon ville ha en linne kudde med Persson på)

Hälsade på Kevins uppfödare Hasse & Fia i Mölndal. Här kollar Lotten in Leo


Här är Kevin & Kevins mamma Nala



Fia som ska ha en liten (flicka) om ca: 2 1/2 vecka
Lycka till..

Nu har jag inte många dagar att jobba innan jag har 6 månader ledigt från mitt jobb för att jobba med björklyan. det ska bli spännande och jätte skönt och roligt.
Nu ska jag gå till Bethan och få några beställningar klara.
KRAM Birgitta







2 kommentarer:

Anonym sa...

Herre jisses, jag ser ut som en val, fast en glad val ialla fall =)
Jätte kul att ni kunde komma förbi å tack så jätte mycket för presenterna. Kram Fia

Annika sa...

Ojoj lycko du som får pyssla med det du helst vill.. lycka till.. fina saker du gjort också... kudden var kanon....Kram o trevlig lussehelg.. Annika