söndag 31 januari 2010

Björklyans invigning


TACK till alla som gjorde min dag så bra. Jag hade aldrig trott att det skulle komma så många till mitt öppnande av hemma butiken Björklyan och fira min webb shop. Ca:50 personer. Jag fick så fina blommor m.m. Man skulle kunna tro att man fyllde 20 år igen *L* Jag öppnade kl:10.00-17.00 det var folk hela tiden. Jag satt inte fem minuter under dom timmarna. Hade så ont i fötter och rygg men det var det värt. Sålde slut på hela lagret nästan och fick in ca:9000:- i kassan. Var i chock tillstånd hela kvällen. Vi sålde också kläder fast man bara hade en katalog att visa. Vi ska ju bli återförsäljare på Garden Girl kläder från V: 8 Det ska bli jätte roligt och spännande. Dom kommer att finnas på webb sidan också. Nu är det bara att sy som en tok i veckan. Fick mycke beställningar och sedan hörde en affär av sig och skulle ha en hel del. Jag ska INTE sluta med att sälja till affärer bara för att jag har hemma. Jag tror mer på affärer men är jag hemma så är det klart att man får komma in och handla här med det är ju bara roligt. Ni är så välkomna oavsett dag och tid.


Jag fick en jätte fin vägg bonad av Nettan på www.hallongrand4.blogaspt.com som hon har gjort. Tack snälla Nettan och hoppas att vi snart syns igen.



Här kommer några bilder från butiken

Många Kramar från Birgitta

3 kommentarer:

Helena sa...

Så synd att man bor så långt ifrån. Hade varit roligt att se din butik irl. Fantastiskt att öppnandet gick så bra. Det bådar gott för framtiden!
Kramkram Helena

Anonym sa...

Fantastiskt roligt att det gick så bra!! Hör av oss när konny har mätt våra köksfönster. nettan

qvinnamittivitt sa...

Synd att det stod annat på agendan men men du kanske klarade dig ändå - kommer gärna förbi en annan gång!
Kramar