måndag 11 januari 2010

Tänk vad roligt..Min man har kommit på att det är roligt det här med gammla möbler att göra om dom och måla vita. Inte bara möbler utan denna korg från min farmor & farfar. Vart jätte fint. Den gmmla skänken som jag köpte av en kompis för 100:- tror jag att jag fick ge.
Den är nu skrapad och ska målas.

Nyhet på björklyans är barnförkläden. Denna i storlek 110-120 Vuxen storlekar kommer senare till lageret


Har sytt några nya linnekuddar. Här med en virkad duk på. Inne kudde ingår alla linnekuddar


Har gjort om min vin/champange påsar i linne med en rund botten



Häromdagen var jag inne i våran fina affär http://www.husetmittibyn.se/ och köpte denna fönster lampa som jag har gått och tittat på men plånboken har sackt du får vänta men nu var den på rean och då slog jag till. 180:- det hade jag råd med.



Sedan måste jag ju tala om att nu har jag köpt namnet Björklyan nu är den MIN. Jätte roligt håller på med en webbshop som jag hoppas blir klar inom kort det ska bli jätte roligt.Ssedan har jag ju en underbar man som sa till mig häromdagen att vi ska nog tömma vardagsrummet och flytta ner det på undervåningen som vi aldrig sitter i och ha mina saker uppställda där inne så folk ser när dom kommer och handlar och sedan får jag bättre koll på mitt lager. Om det går bra med försäljningen över nätet är det lättare att hämta och skicka iväg. Jag har nu allt i syrummet och jag ser inte vad det är som är färdigt eller inte. Det blir också en egen dörr in dit så då behöver man inte gå igenom köket för att handla. Denna invigningsdag ska jag ha bra rabatter och hoppas att det kommer många till mig då.

Ha en bra dag KRAM Birgitta


4 kommentarer:

qvinnamittivitt sa...

Hej du
Hoppas du har det RIKTIGT bra i Götet.....
Dinna linnekuddar är urfina också lampan förstås - jag tycker att jag köänner igen den
Kram

Lissboden sa...

Hej Birgitta!
Jag vill titta in och tacka så mycket för det fina skyddet till bag in boxen som du skickade.
Vilka fina gamla saker du fixat till!
Ha det så gott!
Kram/Maria

Viola sa...

Tack för din rara hälsning, en härlig blogg det har du själv...:) hälsar gärna på igen, rara kuddar du st och en vacker lampa du fyndade, kram

Pillan sa...

Hej! Verkligen fin hemsida. Det är så roligt att besöka nya hemsidor och se hur otroligt kreativa ni är. Du syr verkligen jättefina saker, framför allt linnekuddarna var väldigt snygga.

ha det gott!
pillan