onsdag 3 februari 2010

I dag har man varit i tidningarna Eskilstuna-kuriren & Katrineholms-kuriren Kul.
Sedan började det att ringa. Några som ville handla och sedan från forum Flen. Dom ville att jag skulle vara med på Flens Mässan den 27/3 och det ville jag då har ju kläderna kommit. Annars idag så har jag gått och surat över all snö som vräker ner.
Gubben fick gå upp på taket och skotta bort snö. Han är ca: 189 lång och det är ganska stora högar nu tyckte han.

Jag satt inne och sydde och tittade i nya Jeanne darc Living.


Det blev lampskärm och en "kondom" till lampfoten..*L*

Har beställt spets i dag jätte fina dom vill jag ha NU..

Nu blir det popcorn och efterlyst på tv:n

KRAM Birgitta

1 kommentar:

Helena sa...

Vad roligt med sån positiv marknadsföring!
Hehe..... Vad tänker du kalla din "kondom" om du ska ha såna till salu? Kramkram Helena