tisdag 9 februari 2010

Idag har sonen och jag varit i Eskilstuna. Han fick övningsköra han har ju uppkörning snart.
Jag var i en affär i gamla stan som heter Lyckobo Inredning & Kuriosa en jätte fin affär och en jätte trevlig tjej. Dit måste ni bara gå. Visade mina saker jag gör och det gillade hon.
Tack för besöket och hoppas att vi träffas igen. Sedan for vi runt på Röda korsets loppisar. Hittade spets,fina virkade dukar och en virkad väska för 5:- den kommer att passa bra i butiken.


När jag kom hem kom barbarnet Linnea.
Hon tyckte nog att dukarna var fina för hon hade lakt ut dom överallt.
Nu ska jag gå till Bethan och få ihop en duk och två gardiner som jag en beställning på.

KRAM Birgitta

1 kommentar:

Elzie sa...

Vilken söt väska. Och dukar får man aldrig för många av, verkar det som.
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie