söndag 7 mars 2010

Loppis fynd

Man kan ju inte kunna allt.
Tur att min man är duktig på att baka matbröd.
Det ska bli gott med te och smörgås framför brasan sedan.


Lördagen åkte gubben och jag på loppis till mellösa.
Där finns det mycket att skåda. Jag hittade en jätte ram i trä.
Det fanns flera stycken och kostade 175:-
Jag tog en och satt upp på väggen i min lilla butik.
Satt lite smått och gott i mitten.






Vart lite hängig och illa mående på eftermiddagen så jag ställde in resan till min dotter. Skulle ha ett hemma party där och visa upp mina saker. Typiskt att man ska bli dålig. Sov bort lördags kvällen men känner mig lite piggare idag.


Kram Birgitta

1 kommentar:

Märta sa...

Hoppas att du mår bättre nu!
Härligt att ha en man som bakar så fina limpor!
Vad fint du har det i din butik! Blir riktigt köpsugen, får nog ta mig en liten funderare!
Ha en fortsatt fin vecka!
Märta