måndag 20 september 2010

Loppis Loppis

Här är ett av några nyheterna på Björklyans.
Kolla gärna in på min sida och tyck till.
Klicka på bilden Björklyans brevid här.

Linne kudde med volang/krona



Då har man varit på loppis igen. Tänk vad roligt det kan vara. Köpte dessa gammla pjäxor för 10:- dom passade jätte bra i tvättstugan på väggen.

Idag var mitt barnbarn Anton 10 månader och hälsade på.

Nu har han nästan släppt och kan gå själv.

Lysknappana var jätte roliga att hålla på med.

Ha en jätte bra tisdag. Kram till er alla. Birgitta

4 kommentarer:

himlaverket sa...

Å vilken bedårande liten lysknäppare.
Å pjäxorna var ju ett kanonfynd!!
Ha en bra vecka!

Penseldraget sa...

hej birgitta
ja de va ett tag sen nu =) ingen bloggträff planerad men ni är alltid välkomna om ni har vägarna förbi =)men vi kanske kan ordna nån lite längre fram vore skoj
kram pia

Viola sa...

Vilken liten goding..pjäxorna ett toppenfynd, hoppas du fått njutit utav det fina vädret, kramen

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Hej Birgitta
Nu har jag mameluckerna på Vindsromantik, har inte haft tid tidigare att fota och lägga ut dem.

Nu ska jag vara ledig i 3 dagar för att göra smycken, jag hinner inte när jag jobbar.

Önskar dej en underbar vecka
Kramar
/Maggan