söndag 8 maj 2011

Härlig söndag

Vilken härlig söndag sol och värme och barn kalas. Mitt älsta branbarn fyllde 10 år idag. Tänk vad tiden går fort. Det var så roligt när jag frågade henne vad hon önskade sig då sa hon att hon ville åka på en båt kryssning med mig och min man. Och det fick hon. Hon vart jätte glad över paketet när hon läste att den 2 juni åker vi en båt kryssning till åland med birca och vi ska sova i en lyx hytt och gå på spa. Hon vart så glad. Jag undrade om hon ville ha en kompis med men det ville hon inte utan bara vi skulle åka. Hon är för gullig den lilla (stora!) My


Min man Sten är jätte duktig på att göra pannkaka

Och över pannkakstårtan var my jätte glad över



Här öppnar My paket





Kusinerna Lea & Tamela gillade och pippi tårta som dom kallade det
Här sitter min son Marcus & hans som Anton och är stolta över att ha lika tröjor

Och att bada i farmors tvätt balja var mycket rolig



Nu blir det en ny vecka med nya utmaningar. Roligt.

Ha en jätte bra vecka.

KRAM Birgitta


2 kommentarer:

Sara Ahonen sa...

Hihi så sött! Gott med pannkakstårta!

Elsa och Helena sa...

Nöjda barn eller barnbarn är det bästa som finns. Smaskig tårta och vilken lyckad present! KRAM Helena