onsdag 25 maj 2011

Mina inköp Ullared

Här kommer lite gott & blandat från mina inköp från en hel helg i Ullared. Gubben & jag, vovvar och husvagnen for kl:13.00 i fredags till Ullared. Det var fint väder och inte alls mycket folk. Det var bara en före mig i kassa kön. Jag hittade mycket fina inredning saker och kläder.


Denna fina lampfot & lampskärm Jätte fint i fönstret vart det


När jag fyllde år så fick jag i denna serie en aromvärmare av grannen vart så glad när jag såg dessa i samma serie

Dessa lila lampskärmar till sovrummet


Bra att ha skålar till sillen & potatisen



Hittade denna fina hylla som är sliten och rostig från början


Säg vad man vill om Ullared men fina saker kan man hitta till jätte bra pris.


Har ni inte varit där så åk. hihihi


Kram Birgitta

3 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Så underbart det låter att få åka med husvagn och handla så där. Fina saker du köpt. KRAM

Anonym sa...

Fina saker du köpt! Jag är också sugen på att åka till Ullared. Kanske blir det en resa till hösten.? Jag hoppas! :-)
KRAM Carro

Sara Ahonen sa...

Jättefina saker! :)