onsdag 22 juni 2011

Midsommar 2011









Oj Oj nu har jag varit borta här ifrån ett tag men det har varit så mycket annat. Skönt att man har (nästan) slutat att jobba efter 22 år. Igår fick vi gå hem med betalning till sista juni men jag ska jobba på måndag det blir min sista dag. Jag kör truck så vi 4 som gör det delade upp dagarna som var kvar. Sedan tar kineserna över våran verksamahet. Känns konstigt med skönt för nu får man göra något annat. I dag ska jag städa av huset lite lätt för det är att packa husvagnen för att åka imorgon och fira midsommar i Sant Anna Skärgård. Har aldrig varit där så det blir spännande. Vi åker med min kusin Mari och hennes familj det gör vi alltid till midsommar. ÖNSKAR ER ALLA EN GO MIDSOMMAR OCH MÅNGA KRAMAR FRÅN MIG..Birgitta

1 kommentar:

Roses & Angels sa...

4 är registrerade på dig vännen! ÖNSKAR er en underbar midsommar. KRAM