måndag 8 augusti 2011

Semester slut



Tänk vad tiden har gått fort. Men den här sommaren har vi i alla fall gjort en massa. Vi började med att åka upp till jokkmokk var där ett par dagar sedan var vi i Pitehavsbad var på loppisar jäms vägen medan vi åkte hem för att tvätta och packa om för att åka och vara nästan en vecka på Öland. Där campade vi på Köpenvikbadet ett par dagar där var det jätte mysigt och roligt med goda vänner. Åkte vidare till Bödasand men där var vi bara en dag för stort tyckte vi. Vart bara stressad av allt. När vi åkte hem så ringde vi till vårat stället 5 mil från vad vi bor till stranstuvikens camping där har vi varit i två veckor hundarna och jag. Gubben började att jobba förra måndagen. Nu är vi hemma igen med all tvätt och städning av husvagn och nu har man ringt sin handläggare på arbetsförmedlingen för en första träff. Det är väl nu det kommer att börjas att kännas att man är arbetslös. Men jag är inte orolig för detvi klarar oss värre med andra kan jag tänka mig. Nu ska jag hänga tvätt o städa mitt föråd som det har varit en bomb i. Ha det så bra. Kram Birgitta

Inga kommentarer: