måndag 31 oktober 2011

Ett Rosa Flickrum

Idag blir det en spännande dag. Min man och jag ska öppna vårat hem ( Bli familjehem ) åt en flicka på 5 1/2 år som ska bo hos oss. Eftersom min man inte har några egna barn utan fick mina 3 och alla barnbarn på köpet ( som han har klarat med toppen betyg ) så är ju denna dag spännande för honom säger han med lite pirr i magen. Mina barn m.m. längtar lika mycket på den söta tjej som ska bo hos oss som vi gör. Vi var på IKEA och köpte barnmöbler och lilla Gustaw ville hjälpa. Han tog skruvmejeln och sprang iväg med den hela tiden.


Så här fint vart det i mitt syrum som fick flytta på sig för ett flick rum men det gör inget.





Nä nu måste jag duka fram fika för snart kommer dom.. Kram till er alla..Birgitta




2 kommentarer:

Kristin - Photography sa...

Tack så mycket, roligt att höra :)

Caroline N sa...

Vad fint rummet blev! Där kommer hon alldeles säkert trivas!
KRAM Carro