onsdag 5 oktober 2011

Mitt vardagsrumm

Vilka blåsiga dagar det har varit men det är i alla fall inte kallt. Igår for gubben på jobb och kommer hem imorgon torsdag så jag började att möblera om i vardagsrummet. Vart jätte nöjd. Idag tog jag Lotten med mig ut till stenhammar slott och gick. Vi var ute i en timme och gick och det var ricktigt skönt. Ikväll ska jag ha mig en film kväll..

Framför fönstert ställde jag ett bord som jag har haft i köket. Det vart jätte bra ed den gamla skrivmaskinen på.


På skänken står ett foto av Kevin & Lotten. Ljuset är tänt varje dag. Igår så hade jag en Kevin saknad med många tårar.




Skänken gör sig bra under den stora trä ramen. Jag trivs så bra med ljus staken som jag köpte hos Viola förra året.



Hittade för ett tag sedan snöre med klämmor på som jag har satt fast gamla kort..





Den lilla bokhyllan som stog i vardagsrummet fick en ny plats i köket med lite gott & smått i hyllorna.







Många blåsiga kramar ..Birgitta

3 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Ser att vi har likadan gamla svart skrivmaskiner, de är så dekorativa.
Ha en fin kväll!
Kram Pia

maken Sten sa...

du är duktig du älskling!
Ska bli kul att komma hem o se hur det blev.

maken Sten sa...

Glömde en grej...
Är det inte mitt vardagsrum också? (lite i alla fall...) :)