onsdag 25 januari 2012

Per Moberg

Kalla dagar men man märker att det blir ljusare längre om dagarna så något bra är det i alla fall. Har skolat in lilla M på dagis. Det har gått bra så nu är hon själv där om dagarna och jag har suttit och sytt lite och det känns roligt. I helgen ska vi göra om lite här så att jag får ett sy rum igen. Lilla M fick mitt så nu tar jag gubbens kontor och han flyttar ner. Igår kunde jag inte låta bli att gå in på glasbanken och beställa Per Mobergs vin. Fick Lantliv i brevlådan förra veckan och där läste jag om hans vin. Man måste beställa en kartong med 6 flaskor men jag hade en sådan tur att en tjej som jobbar på bolaget ville dela med mig.





Ha en bra dag/kväll..Kram Birgitta.....

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Kul att du hittat till min blogg :)

Ha en bra kväll, kram Hanna