måndag 26 mars 2012

Skön lördag

Vilken skön helg gubben och jag har haft. Vi lämnade hundarna hemma hos oss och dotter Emma med familj bodde här och tog hand om dom. Lilla M fick bo hos min kusin Mari och hennes familj. Vi är ju familjehem åt lilla M 6 år och Täby kommun som vi jobbar åt hade skickat oss till Lidingö på ett fint hotell.  (Bilden visar solnedgången från vårat fönster. )Det var en jätte bra lördag och mycket roligt att få träffa andra familjer.
Kvällen avslutade med en trerätters.
Sedan åkte vi hem efter frukosten på söndagen.


Jag har ju berättat att jag var och lyssnade till Hingsehäxans liv. Tyckte att hon var så mysig så jag skickade ett kuddfodral till henne och ett kort på några rader och önskade henne lycka till. Idag fick jag ett kort av henne och hon tackade jätte mycket för det jag skrev och kuddfodralet.
Fast man sa det vid föreläsningen så tror jag att detta som kom på posten betydde mycket



Önskar er alla en bra måndag kväll.. Kram Birgitta

Inga kommentarer: