söndag 5 augusti 2012

Solig dag/kväll bland redskap

Var och handlade lite häromdagen (igen) Vad ska man när det bara regnar?
Köpte denna fina nätkorg som jag klädde med säckväv.
Jag köpte även två jätte stora korgar med handtag och plast i som man kan plantera . 
Dom jag ska andvända utanför orangeriet med stora växter i.




Igår lördag så har gubben murat hela dagen och kväll.
 Jag satt med kameran och tittade runt på alla redkap/verktyg som låg.
Å vad jag längtar tills det blir klart.

Under tiden som går när man håller på så kommer man på mer och mer som vi ska ha.
Gubben vill ha en vedeldad bad tunna som ska stå snett bakom.
Kommer att bli så bra.







Idag ser det ut att bli fint väder.
Ska bli så skönt att få vara ute och få lite sol på sig.

Ha en bra söndag..Kram  Birgitta

Inga kommentarer: