söndag 26 augusti 2012

Virkade trasmattor

Regn Regn fy vilken sommar. Hoppas att det blir bättre nästa sommar annars vet jag inte vad jag gör. Jag som bara älskar solen. Nu när det har varit dåliga dagar så har jag virkat trasmattor och  dyner till mina kökstolar. Så roligt att man får beställning på detta. Men nu är det stopp för jag måste få ihop saker till Violas julmarknad som jag ska vara med på. www.violasromantiskahem.blogspot.com 
ska bli så himmla roligt att få vara med och sedan få träffa goa vänner.
Hon har frågat mig om jag vill vara med men jag har tackat nej men i år så slår jag till och ska vara med. Har också köpt in jätte fina gamla överlakan som jag har sytt om till gardiner och örngott med fina bilder på. Ska även göra skåp av gamla fönster.
 



Nu har vi firat med en go irish coffee sissta lagret  är murat på bakväggen på orangeriet.
Nu är det bara att puttsa och nästa helg kommer Tommy med grävan och fyller ut och flyttar stenar m.m. Jag bara längtar till nästa år när vi ska fortsätta. Ska bli så kul.



Min duktiga goa man.


Denna fina gips tavlan fick jag av min goa vän Mona som gör dom. Skule få en till och dom ska få sitta på väggen i orangeriet. Konstikt jag vet redan nu hur jag ska ha det i orangeriet hihihihihii



Ha en jätte bra söndag och vecka..Kram Birgitta

Inga kommentarer: