måndag 19 november 2012

Vilken underbar julmarknad jag har varit på i helgen och stått och sålt lite saker från Björklyan
Fick glädjen att få vara med på www.violasromantiskahem.blogspot.com julmarknad

Sedan stog jag bredvid Kicki & hennes man. www.anglaskapet.blogspot.com
Vart mycket prat och skratt så himmla roligt hade vi.

Denna fina stora takkrona köpte jag av Viola.
Kommer att passa jätte bra  i orangeriet.
Har letat efter en stor med blockljus.
Och den skall se gammal ut och denna hade allt






Hade 14 gardiner med mig och tre hem. Mycket annat såldes bra.



Hade trä askar med söta motiv


Idag har jag fixat lite med hyasinterna jag hade köpt.


 
Nu ska jag sätta mig och virka två trasmattor som en kund har beställt.
 
 
Ha en jätte bra måndags kväll.
Kram Birgitta..

Inga kommentarer: