tisdag 30 september 2008

Åter på jobbet

Jaha då var man tillbaka på jobbet efter att ha varit hemma i en vecka och gått och haltat. Det gick bra men på eftermiddagen så var jag trött i benet. Jag duchade efter att ha tvättat sig över handfatet i en vecka och det var jätte skönt och det hade läkt jätte fint. Hur klarade man sig förr utan ett varmt bad? Ja jag vet inte men det gick väl det med. Sitter och tittar på mina vovvar dom ligger där och sover så sött. Gubben åkte upp nu ikväll till Arlanda för att sova. Han ska med ett flyg tidigt imorgon till Findland på jobb.
Skojade med honom att han skulle ta båten men han vägrar för han gillar inte att åka på dom party båtarna. Jag tycker att det är skit roligt ska åka med jobbet den 24/10. Vi är så många som åker så vi har en egen buss från jobbet.
Vi har en personalförening som fixar roliga aktiviteter som vi får vara med på om vi vill. Det kostar oftas inget då för vi lägger 50:- i månaden. Nu ska vi åka med Cinderela,Smörgåsbord,Frukost,Buss t/r A2-hytt och får betala 100:-
(gratis om man tar en A4 hytt) Ska bli jätte roligt.
Nu ska jag kissa hundarna och lägga mig också.
Kram Birgitta

2 kommentarer:

Annika sa...

Härligt att vara tillbaks igen... eller hur.. detta att int afå duscha är sååå jobbigt... handfatet är ju sååå litet..:) hoppas det inte blir för mycket blåst när nin ska ut o resa.... jag gillar inte när det gungar iallafall.... Kram Annika

Elzie sa...

Det låter trevligt. Och inte särskilt dyrt heller.
Vad är Lotten för ras? Hon ser så härlig ut där hon sitter *s*.
Hoppas det går bra på jobbet idag också.
Kram Elzie