torsdag 2 oktober 2008

Vild svin

Igår fick vi vildsvins kött. Jag och min kusin delade på gris. Sedan fick vi hjälp av en styckare så nu har vi en massa go kött i frysen. I november så får vi nöt kött. Hundarna ville gärna ha köttet. Dom fick smaka lite.
Här blir det köttfärs.
Igår kom det ljus m.m. som jag och mina vänner
hade beställt när jag hade ljus party.
Det var en tjej här från party life och visade en massa doft ljus och lyktor m.m.
Den ljus staken köpte jag. Man kan ha vanliga ljus också.


Kevin sitter vid köks fönstret och tittar efter husse.


Jag tog kort på några av mina arbetskamrater.
Det är inte ofta man får se att dom jobbar..*L*


Ha det så bra. Kram Birgitta

2 kommentarer:

qvinnamittivitt sa...

Javisst är det härligt när de äntligen arbetar *ler*
Det enda negativa med ljuspartyn är att det blir så många nysningar av alla dofter...
Mari
Ps vilka härliga gardiner Kewin står brevid

Anonym sa...

köttet luktade då fan inte gott men hoppas det smakar destå bättre ..