tisdag 7 oktober 2008

En solig dag

Vilken solig och fin dag det har varit idag. Tur att man har ett jobb så man kan vara ute och jobba också. Idag slutade jag kl: 14.30 för att åka till ett ställe som jag inte gillar. TANDLÄKAREN håller på att fixar en stift tand. Satt i stolen i 1 timme 45 minuter fick nästan nackspärr men överlevde det med.
Är solo idag gubben åkte (flög) till Findland på jobb idag så jag har gått och plockat lite här hemma. Nu sitter jag och tittar på Äntligen Hemma på tv4 som började med nya avsnitt. Ska bli roligt att kolla fördom ska göra i ordning en villa. Idag när jag hämtade posten så hade husvagn & camping kommit
"svensson varning" men den är bra när man har husvagn *L*
Nu ska jag kissa vovvarna som ligger vid dörren och väntar på husse sedan ska jag gå och lägga mig och läsa tidningen.


KRAM alla bloggare..Birgitta..




Inga kommentarer: