torsdag 9 oktober 2008

Trött Trött

I dag har jag varit jätte trött. Har haft mycket på jobbet och imorse började jag 06.00 men i morgon så slutar jag kl 12.00 för vi ska åka till Sundsvall på hundutställning. Det är Lotten som ska ställas ut och jag är jätte nervös. Vi ska ligga på hotell och jag hoppas att vi träffar Karin med familj dom som har Lottens sysster Cornelia. Idag var vi och köpte nytt koppel för utställning. Det ska vara ett smalt och fint. Kevin ska vara hos min son Marcus och Jennifer när vi åker. Det känns bra för han tycker om dom. Måste bara sätta in ett foto på dom så ni får se vilket vackert par det är. Vi hörs av när vi har kommit hem med några rader och bilder så ni får se.


KRAM till er alla från Björklyan..








MARCUS & JENNIFER

1 kommentar:

Helena sa...

Vad härligt kära dom ser ut! Är det ett förlovningskort? Hoppas det går bra på utställningen!
Kram