tisdag 28 oktober 2008

Kallt ute

Jaha nu är det redan tisdag och jag har inte hunnit att blogga på flera dagar. Ålandsresan var jätte bra. Det var länge sedan jag har skrattat så mycket men har man halv tokiga arbetskompisar så går det att inte låta bli.Innan vi åkte bjöd jag Anette och Pernilla på mat och efterätt. Hade dukat lite fint med en duk som jag fick av min svärmor förra helgen. Det gungade men jag hade köpt tabletter så jag klarade mig.






Tur att jag var pigg i lördags för jag hade ju lovat spångalyan att komma att hjälpa henne att packa och tvätta fönster. Dom flyttar på lördag till en större lägenhet så på lördag är man där igen och bär möbler. Jag och gubben packade nästan allt i köket och skurade rent där och sedan tvättade jag fönstren åt henne. hon har hjälp mig så mycket så det är inget synd om mig. *L* Och så fick jag pussa på lilla philip FAN vad söt han är.


Fick en kaktus av min sysster som hon skulle slänga men det stoppade jag. Ställde den i trappen och den började att blomma så fint. Tack Ann-Sofi


Kram Birgitta

2 kommentarer:

Annika sa...

Ser ut att ha vart en härlig resa du varit på... kul att umgås utanför jobbet ibland.... att du sen varit flytthjälp är ju kanon... man behöver verkligen hjälp när man ska flytta... ha det bra... Kram Annika

Helena sa...

Ojjj, vilken goding! Det är NÄSTAN så att det börjar rycka i äggstockarna när man ser en sån liten.... Men bara nästan....
...och roligt att resan blev lyckad!:-D
Kramar Helena