torsdag 23 oktober 2008

Kottar

I dag när jag var i skogen med vovvarna plockade jag lite mossa och kottar. La lite kottar i lyktan som står på trappen och mossa i lyktan som hänger på altanen. I dag är jag trött. Min chef ringde igår och frågade om jag kunde börja tidigare igår och idag. Det blev 14-21.45 men i morgon är jag ledig för då åker jag på en Ålands kryssning med jobbet ska bli skit skoj.Tog kort på vovvarna som ligger på dörrmattan. Dom ska bara ligga där och det är ju golv värme så varmt och skönt är det. Dom är så söta ihop. Idag ska jag till tandläkaren och få min stift tand ska bli skönt.

Ha en bra dag.




2 kommentarer:

Annika sa...

Du verkar ha haft en trevlig vecka med shopping o kalas.... gillar slappisarna där på mattan...:) Kram Annika Ps ha det så trevligt på turen...

Ullet sa...

Men storpluttarna då! Dom ser ju för goa ut där dom ligger. *ler stort*