måndag 26 januari 2009

Mamma & Dotter dag

Min dotter Emma 24 år bor 5 mil från oss så man träffas ju inte varje dag så i lördags hade jag bokat spa åt oss i Eskilstuna där hon bor. Vi var på http://www.spakallan.nu/ ett jätte bra ställe. Vi fick en varsin go morgon rock sedan gick vi in och bubblade vi hade rummet själva och sedan hade dom ställt fram frukt.saltapinnar,chips och dryck. Vi satt där i 40 min sedan gick vi till ett rum och fick en 30 minuters behandling. Dom började med en rengörning,peeling,massage,mask,och avslutades med en ansiktsmassage sedan en dagcreme allt detta kostade 450:- styck . Vi målade oss själva efteråt sedan gick vi till Papa Tappas och åt mat och sedan shoppade vi. Jag hittde en blus och en kjol och ett par stövlar. Jag är ingen kjol eller stövel människa vart jätte nöjd stövlarna och hittade dom på rean 490:- . Gubben vart jätte glad att jag hade handlat åt mig själv och sa flera gånger att jag var jätte fin. Det var en jätte skön dag med dottern som fick ett par rosa mys byxor och en mascara som hon ville ha En överraskning fick jag av dottern hon hade tatuerat in mitt namn och årtal. Det kom en tår då.
Sedan åkte jag hem för att spela poker med min kusin Mari och Johan. Mari gör egna smycken och så hade hon gjort denna hjärta som jag fick. Tack Mari.
Jag kände mig inte så bra men jag trodde att jag var trött efter spat men på söndags morgonen vaknade jag med 38 grader i feber och ont i hela kroppen och vi som skulle åka till spångalyan men vi får ta det en annan helg. Känner lika dant idag ont i huvudet och kroppen. Nu ska jag vila mig och ta alvedon.


Här bubblar jag


Här är min dotter Emma

Tatueringen


Det fina hjärtat



Mina stövlar



Kram Birgitta

1 kommentar:

Helena sa...

Vad skönt ni verkar ha haft det! Men vad synd att du skulle bli sjuk:( Hoppas du kryar på dig snart! Kram