lördag 21 mars 2009

Fredags kväll med hud party

Fredags kväll åkte jag till min kusin Mari på party. Det är Helen som säljer cremer m.m. från Rosen serien. Värdinnan gör hon en ansiks mask m.m.och vi andra får göra lika dant. En mycket trevlig och mycket skratt blir det. Det kanske ses på bilderna.
Mari hoppas på en bra förbättring

Mona har problem med finnen på hakan


Anette dricker öl i vin glaset


My(barnbarnet) undrar vad vi håller på med


Moa bara tänker på killen

Jätte söta tonårs tjejer




Lördag

Idag har vi varit hos dottern Emma som bor i Eskilstuna. Hon fyllde 25 år i tisdags av gubben och mig fick hon present kort på 500:- till underbara hem. Jag hade gjort en stor smörgåstårta också. Sedan har det inte hänt så mycket. Fixade lite på tomten sedan har jag bara slappat. Nu ska jag se på Magnus Uggla.

Kram Birgitta

Inga kommentarer: