söndag 15 mars 2009

Snödroppar


Idag har det varit soligt och fint och så har det kommit snödroppar då blir man ju glad.
Har provet glasögonen för alla som har dykit upp idag hos oss. Det är inte lätt.
Kevin han provade ett par och tyckte att jag skulle ta dom *L*
Jobba dag imorgon Blääääääääääääääää men hoppas att jag kommer att må bättre det är så tråkigt att må så här och att det kan väl bryta ut så att man får feber,halsont m.m. så man kan må bra igen. Man har ju ingen ork..

Många kramar Birgitta


2 kommentarer:

Elzie sa...

Det är inte lätt med glasögon. När jag köpte nya så tyckte damen i affären att jag absolut skulle ta ett par som såg ut som dom man hade på 70-talet. Glöm det!! Aldrig i livet jag tar på mig såna stora igen, ha, ha. Nån måtta får det vara och man vill ju inte skrämma folket runt omkring sig!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

PS! Lilla vovven hade ju bra smak, hi, hi.

Stina sa...

Hej!

Här tittar jag in för första gången och vad får jag se...jo en liten voffsing med brillor..väldigt klädsamma :)
Glasögon är ett kapitel för sig, jag måste också iväg snart...men vill inte ha några som syns...hur jag nu ska bära mig åt med det..hihi.
Jag har haft glasögon i 45 år, hur roligt är det på en skala då? Linser är ju ett alternativ men då ser man ju inte att läsa prislappen när man handlar.
Ojoj det här blev en hel novell bara för ett par glasögons skull :)

Kram Stina