torsdag 26 mars 2009

VARFÖR


LIVET ÄR BRA ORÄTTVIST.
IGÅR VAR DET INGEN ROLIG DAG.
FICK ETT TELEFON SAMTAL OM ATT EN MYCKET GOD
VÄNNINA HADE GÅTT BORT BARA SÅ DÄR.
VI HAR HAFT MYCKET ROLIGT IHOP.
NÄR VÅRA BARN VAR SMÅ FIRADE VI
SEMESTER,PÅSK,MIDSOMMAR m.m.
VI VAR TVÅ ENSAMSTÅNDE MORSOR
SOM STÄLLDE UPP PÅ VARANDRA.
NU KUNDE DET GÅ ETT TAG INNAN VI TRÄFFADES MEN DET GJORDE
INGET FÖR DET KÄNDES ALLTID SOM ATT DET VAR I GÅR.
MAN FUNDERAR OCH UNDRAR VARFÖR
MEN VET ATT JAG ALDRIG FÅR ETT SVAR.
TÄNKER NU PÅ HENNES TVÅ SÖNER
OCH BARNBARNEN
HENNES MAMMA BROR m fam:
HITTADE EN FIN BILD SOM JAG ALLTID
SKA HA PÅ MIN BLOGG.

DEN ÄR TILL KATTA FRÅN MIG.
KRAM BIRGITTA

4 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Åh, vad sorgligt. Det är ju så hemskt när någon går bort. Sorgen och saknaden och kanske chocken när någon hastigt och oväntat går bort...
Kram!

Diverselådan! sa...

Åh, herregud, har fått veta vem du menar. Nu är jag alldeles chockad. Kände henne inte närmare, men vi brukade småprata lite och heja på varann. Det här är ju alldeles förfärligt.
/Annette

qvinnamittivitt sa...

Hej på dig
Sänder en tanke och instämmer med Annette - det är tragiskt.
Men man kan väl hoppas i allt elände att "Katta" inte behövde lida .....
Kramar i massor!

Anonym sa...

Ja vad ska man säga,det är förfärligt.
Stakars barn och barn-barn.
Jag lider med dem.Lotta