tisdag 9 juni 2009

Vilken dag. Har haft skit ont i höften men hoppas att det är bättre i morgon. Legat på soffan i dag men nu i kväll satt jag och fixade några tändstickaskar och blockljus. Har så många nu så jag ska nog stå på baklucke loppis den 4/7. Det är mysikt att stå där med alla andra. Man har sin fika korg och träffar många människor. Ska vara hemma den helgen för jobbet har en sommarfest då med respektive så då ska gubben och jag gå på fest. Roligt för han känner ju många eftersom han har jobbat där med. Och den 3/7 kommer mina arbetskompisar efter jobbet och äter sill och potatis och en nubbe kanke det blir. Vi brukar vara hos mig innan alla går på semestern.I morgon kommer gubben hem. Han for igår på jobb så det har varit extra synd om mig som har varit själv *L* Ha en bra kväll.

Så vart det lite fint på köksbordet

Kram Birgitta

2 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Å, va fina ljus och askar du gjort. Jag har haft samma elände med ena höften förra året och fick en cortisonspruta, men nu tycker jag att eländet börjar komma tillbaka...

Kram från Annette

Annika sa...

Long time no seen... hos dig händer det ju massor..... hoppas bara att din höft kryar på sig nu så här i sommartider vill man inte ha ont.... hade ingen student i år men om två år smäller det.... har en 70-åring istället....:) blir lite lugnare.... fina saker du knåpat ihop... o vad kul med loppis.... har plockat ihop lite jag mä nu att skicka med i sommar..... Kram Anniak